Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută. Mai multe detalii aici www.dambumorii.ro/masuri-protectie-impotriva-covid/

Masuri protectie impotriva COVID

Regulament intern in contextul Covid-19

Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate .
Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută.
Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate si experiențe de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta.
Personalul nostru a primit informații clare privind indicațiile oferite de autoritățile locale de sănătate ( INSP – Institutul Național de Sănătate Publică, DSV – Direcția Sanitar-Veterinară, DSP – Direcția de Sănătate Publică ).

Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie :

1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență.

2. Frecvența de curățare a spatiilor comune se va efectua la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepția și sălile de conferințe/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale.

3.Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete. Menajul zilnic se realizeaza numai cu aprobare, la cerere.

4.Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară.

5. Toate produsele care in hotel si in blocul alimentar sunt atent verificate si dezinfectate.

6.Room-service disponibil pentru servirea meselor in camera. Meniul este disponibil in Camere/Apartamente si la Receptie.

7. Check-in online ( oaspetele primește automat invitație la check-in online prin intermediul e-mailului ) precum si pentru plata online -pentru a limita interacțiunea fizică prin plăți contactless și online.

8.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.

9.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit.

10.Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declaratia se transmite si pe adresa de e-mail).

11. Amplasarea de covoare dezinfectante la intrarile principale si dispositive cu dezinfectant in spatiile comune.

12. Panou de protectie la receptia hotelului pentru protejarea atat a personalului cat si al clientilor impotriva raspandirii virusului.

13. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare.

14. Cheile de acces in camera sunt dezinfectate si introduse intr-un plic sigilat.

15. Politica de anulare si flexibilitatea rezervarilor – ne angajăm să oferim politici de rezervare flexible, având în vedere aceste circumstanțe unice, astfel conform politici de rezervare selectate clientul poate să anuleze gratuit cu până la 5 zile înaintea sosirii.

16. Vom elimina din camera si zonele publice revistele , pliantele, hartiile si alte materiale printate.

Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți.
Ședințele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situației; suntem în continuă comunicare cu personalul și oaspeții pentru a-i ține la curent și pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat.
Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate.

Fiecare angajat va respecta cu strictețe măsuri de bază pentru prevenirea infecției COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanțare socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului și respectarea recomandării de a rămăne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului și a medicului de familie.

Recepție și concierge

Informații și comunicare

Personalul de la recepția este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât își poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite și previni posibila răspândire a COVID-19 în cadrul unității. Aceștia pot informa oaspeții care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce privește măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeții le pot solicita (de exemplu, serviciile medicale și de farmacie disponibile în zonă sau la sediul propriu-zis). De asemenea, aceștia sunt în măsură să sfătuiască oaspeții cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuți de un medic, precum și să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitați. Dacă este posibil, personalul de la recepție nu trebuie să fie mai în vârstă sau să prezinte boli cronice. Personalul de la recepție va lua toate măsurile de precauție necesare, inclusiv distanțare.

Biroul de recepție va avea la îndemână numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice și private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav.

Măsurile de distanțare socială, împreună cu igiena frecventă a mâinilor și eticheta respiratorie, sunt principalele măsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. Deși este posibil ca dumneavoastra sa fiti deja familiarizați cu aceste măsuri, noi tinem sa va amintim aceste aspect, ca o formă de ospitalitate.

Distanțarea socială include abținerea de la îmbrățișare, sărutare sau strângerea mâinilor atât cu oaspeții, cât și cu personalul. Aceasta implică menținerea unei distanțe de cel puțin 1 m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută.
Igiena mâinilor înseamnă curățarea regulată și completă a mâinilor prin frecarea acestora cu o soluție pe bază de alcool sau spălarea acestora cu apă și săpun. De asemenea, evitați să atingeți ochii, nasul și gura. Dezinfectarea mâinilor este indicată după schimbul de obiecte (bani, cărți de credit) cu oaspeții.
Eticheta respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu cotul îndoit sau servețel atunci când tușești sau strănuți. Servețelul folosit trebuie aruncat imediat într-o coș cu un capac.

Se vor efectua controale periodice pentru a asigura funcționarea corectă a distribuitoarelor de săpun și soluții dezinfectante, uscătoare de mâini, distribuitoare de țesuturi de unică folosință și alte dispozitive similare. Unitățile defecte tvor fi reparate sau înlocuite rapid. Planul de acțiune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant în diferitele zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspeți și personal, precum și alte zone de interes.

Curățenie și menaj

Curățenie și dezinfectare

Chiar și în absența cazurilor COVID-19 în unitate, se recomandă îmbunătățirea serviciilor de igienă. Se va acorda o atenție specială aplicării măsurilor de curățare și dezinfectare în zonele comune ( toalete, coridoare, ascensoare etc.) ca măsură preventivă generală în timpul întregii epidemii de COVID-19. O atenție deosebită va fi acordată obiectelor care sunt atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustrade, întrerupătoare, butoane, etc.

Personalul de la curățenie este instruit în consecință.

Personalul de serviciu este instruit suplimentar în ceea ce priveste pregătirea, manipularea, aplicarea și depozitarea produselor dezinfectante, în mare parte înălbitor, care poate fi la o concentrație mai mare decât în ​​mod obișnuit.

Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe de uși, butoane de lift, sunt dezinfectate cu o soluție cu 70% alcool.

Atunci când este posibil, se vor utiliza doar materiale de curățare de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante svor fi curățate conform instrucțiunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi.

Lenjeria se va spăla în cicluri fierbinți ( 70° C sau mai mult ) cu detergenții obișnuiți. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunzător pentru a diminua riscul de transmitere potențială. Articolele de unică folosință (prosoape de mână, mănuși, măști, servețele) trebuie plasate într-un recipient cu capac și aruncate conform planului de acțiune al hotelului și reglementărilor naționale pentru gestionarea deșeurilor.

Luam in calcul , cu aprobarea prealabila a oaspetilor , se facem curatenia si dezinfectarea camerelor doar la check-in si check-out, iar lenjeria si menajul se vor efectua doar la cerere.

Echipajele de curățenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unică folosință și igiena mâinilor imediat după îndepărtarea echipamentelor la finalizarea lucrărilor de curățare și dezinfectare.

Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic.

Obligatii ale oaspetilor si regulament de conduita in contextual Covid-19

Au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protective, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta locatiei.
Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii, privind seria de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta locatiei, privind interactiunea cu angajatii, dar si cu ceilalti oaspeti.
Sa accepte ca, inca de la sosirea la hotel, trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii si completarea corecta a fisei de anuntare a sosirii
Sa accepte ca in incinta sa poarte masca in toate spatiile publice sis a foloseasca dezinfectantul pentru maini.
Sa accepte faptul ca anumite servicii dedicate tuturor oaspetilor ar putea fi asigurate numai in serii, la interval orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice.
Sa accepte faptul ca noile proceduri de lucru impugn reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes din partea noastra.
Sa respecte distanta de siguranta in raport cu angajatii si ceilalti oaspeti ( minim 1.5 m )
Sa se spele regulat pe maini cu apa si sapun sis a utilizeze produsele dezinfectante.
Sa nu isi atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate.
Sa nu stranute sau sa tuseasca neprotejat.
Pentru orice plata se recomanda utilizarea cardului de credit.

Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate.

Va multumim pentru intelegere si pentru sprijinul pe care ni-l acordati respectand normele specificate in acest regulament !

Conducerea

Intern Protocol for reopening post Covid-19

The health of our guest and team members it will always be our first priority.

We took all necessaries measures to make sure that our guest will have a safe pleasant stay.
Our commitment is to ensure quality services and unforgettable experiences, at the highest standards of hospitality and maximum safety.

Our staff has received clear information about the instructions provided by local health authorities (Public Health National Institute, Veterinary Care and Food Safety, Public Health District Authority).

We treat with maximum seriousness and responsibility the current situation, so we have implemented the following prevention measures:

Our hotel teams have been informed in detail regarding the essential measures of prepare and prevent and they and are continuously receiving instructions and improved operating protocols.
Public spaces cleaning frequency will be done no less than 30 minutes, all the surfaces and are sterilized with professional products after each guest(including hallways, lifts, door handles, front desk, conference room, public toilets, etc.).
We will increase the cleaning of the rooms (furniture, linen, etc.) sterilizing also with professional products. We will pay special attention at the room cleaning before the arrival of each new guest. Daily cleaning will be done only with previous approval , at request.
We will continue to adjust the food services in conformity with local authorities regulations regarding food care and safety.
All the product entries in the hotel and food aria are carefully checked and sanitized.
Room-service is available. The Menu will be at the guest disposal in Rooms/Apartment and Front Desk.
Online Check-in (guest will receive by e-mail the invite for online check-in) and online payment (to reduce human interaction with contactless and online payment)
There will be a daily check of the employees’ health and immediate actions will be taken at the first sign of illness. Thermometers will be available for all the employees for fever control at starting and finishing working hours; this being file recorded.
All guests are encouraged to use the sanitizer available for free at the entrance of the Restaurant and the other public places.
All the guest are asked to fill in the forms in which they need to declare on their own responsibility the good health condition and that they didn’t travel during the last 14 days in the Covid-19 affected areas (the form can be sent also by e-mail).
There will be placed at the main entrances sanitized mats.
Protection panel at front desk for the safety of both staff and customers against the spread of the virus.
Portfolio locations have signed a contract for antibacterial cleaning with Up Hill Company, using product that respect all the standards and having all the required certifications.
Room keys are disinfected and kept inside sealed envelope.
Cancellation Policy and booking flexibility – we will offer a flexible booking policy taking into consideration the unique circumstances by giving the possibility to the client to cancel free of charge up to 5 days prior arrival.

The additional measures include the personnel training to strengthen the rules and practices of good personal hygiene, the provision of medical masks and gloves for staff and guests.
Daily meetings are held to review the situation; we are in constant communication with staff and guests to keep them informed and to advise them on appropriate measures to take.
Each employee will strictly respect the basic measures for preventing COVID-19 infection: proper hand hygiene, avoid unnecessary interaction, avoid touching the eyes, mouth, nose and follow the recommendation to stay home at the first symptoms of the disease, respecting the information of the employer and the family doctor.

Front Desk and Concierge

Information and communication

The front desk staff is well informed about COVIT-19, so that it can safely perform its assigned tasks and prevent the possible spread of COVID-19 within the hotel. They can inform guests about the hotel policy regarding the prevention measures or other services that guests may request (for example, medical and pharmacy services available in the area or at the site itself). They are also able to advise guests with specific symptoms to stay in their rooms until they are seen by a doctor, as well as to provide basic hygiene recommendations when requested. If possible, reception staff should not be older or have chronic illnesses. Front desk staff will take all necessary precautions, including unnecessary interaction with other people.

The reception desk will have at hand the phone numbers of health authorities, medical centers, public and private hospitals and care centers for use whenever there is a possibility that a guest may be ill.

Social distancing measures, together with frequent hand hygiene and respiratory etiquette, are the main measures to prevent COVID-19 transmission. Although you may already be familiar with these measures, we would like to remind you of these aspects as a form of hospitality.

Social distancing includes refraining from hugging, kissing or shaking hands with both guests and staff. This involves maintaining a distance of at least 1 m and avoiding anyone coughing or sneezing.
Hand hygiene means regular and complete cleaning of the hands by rubbing them with an alcohol-based solution or washing them with soap and water. Also, avoid touching your eyes, nose and mouth. Hand disinfection is indicated after exchanging items (money, credit cards) with guests.
Respiratory etiquette means covering the mouth and nose with a bent elbow or napkin when you cough or sneeze. The napkin used must be immediately thrown in a bin with a lid.

Periodic inspections shall be carried out to ensure the correct function of soap dispensers and disinfectant solutions, hand dryers, disposable tissue dispensers and other similar devices. Defective devices will be repaired or replaced quickly. The hotel’s action plan includes the installation of devices for dispensing disinfectant gel in different areas of the hotel, including public toilets used by guests and staff, as well as other areas of interest.

Cleaning and housekeeping

Cleaning and disinfection

Even in the absence of COVID-19 cases in the hotel, it is recommended to improve hygiene services. Special attention will be paid to the application of cleaning and disinfection measures in common areas (toilets, corridors, lifts, etc.) as a general prevention measure during the entire COVID-19 epidemic. Particular attention will be paid to objects that are frequently touched, such as handles, elevator buttons, railings, switches, buttons, etc. The cleaning staff is trained accordingly.

Cleaning personnel are additionally trained regarding the preparation, handling, applying and storage of disinfecting products, mostly bleach, that could be at higher concentration than usual.

The phone, remote control equipment, door handles, lift buttons, are disinfected with a 70% alcohol solution.

Whenever possible, only disposable cleaning materials should be used. Non-absorbent cleaning materials should be cleaned as per the manufacturer’s instructions before using them in other rooms.

Laundry should be washed at higher temperatures (70 ° C or higher) with standard detergents. All items used will be professionally managed to reduce the risk of potential transmission. Disposable items (hand towels, gloves, masks, napkins) must be placed in a container with a lid and disposed as per the hotel’s action plan and national waste management regulations.

We take into account, with the prior approval of the guests, we clean and disinfect the rooms only at check-in and check-out, and the linen and household items will be made only on request.

Cleaning teams are trained in appropriate sanitation methods upon completion of cleaning and disinfection work.

All rooms and common areas are ventilated daily.

Guest obligations and rules of conduct for COVID-19

They have the obligation to permanently follow, by all means, personal hygiene rules and the protection measures, regardless of the moment of the day, anywhere inside the location.
Acknowledge and accept the rules mentioned since the confirmation of the booking for all the mandatory procedures applicable to all the clients inside the hotel regarding the interaction with the employees as well as the other clients.
To accept that, from the arrival at the hotel, he must obey the agreed rules regarding the access, the temperature control and filling in the arrival registration form correctly.
Accept to wear a mask in all public spaces and use hand sanitizer.
To accept the fact that certain services dedicated to all guests could be provided only in series, at different time intervals, in order to ensure the necessary social distance in all public spaces.
To accept the fact that the new working procedures require a significant reduction of the interaction with the employees, this not being a lack of interest on our part.
To respect the safety distance in relation to the employees and the other guests (minimum 1.5 m).
Do not touch their nose, mouth and eyes with uncleaned hands.
Do not sneeze or cough unprotected.

– For any payment we recommend using credit card.

We are constantly following the recommendations and instructions of the local health authorities, in order to offer the best possible services, while protecting the safety of our guests and team.

We will continue to stay focus and we will work closely with the health and safety authorities of all stakeholders.

Thank you for your understanding and support in complaining with this regulation!

Management

0771202202